abc sir ilustracija

Vaje za starše in otroke

  

Fizična aktivnost in zdrava prehrana sta pogoj za zdravo in srečno življenje vsakega otroka. Kako stimulirati delovanje živčnega sistema pomagati otroku pri pravilni drži po dolgem sedenju v šoli in spodbujati otroka za družbene dejavnosti so skrbi vsakega starša. PBS (CENTER ŠPORTNE ODLIČNOSTI) in njegova magistrica kineziologinje Ana Marija Jagodič Rukavina, ter ABC sveži kremni sir Junior vam predstavljajo pozitivne rezultate pri reševanju omenjenih težav.

Fizična aktivnost je samo eden izmed pogojev zdravega načina življenja. Za izpolnitev drugega  (zdrava prehrana) je tukaj ABC sveži kremni sir Junior, kot najboljši obrok po telesni aktivnosti. Je popolnoma naraven proizvod, narejen iz treh sestavin – mleko, smetana in malo morske soli. Je pomemben izvor beljakovin in kalcija. Njegova hranilna vrednost zadovolji vse dnevne potrebe za pravilno funkcioniranje otroškega organizma. Po izčrpni telesni aktivnosti bo še bolj teknil.

V nadaljevanju vam predstavimo štiri vaje za zdravo in srečno življenje vašega otroka.

1.       1. VAJA

 

Stopite naproti vašega para. Oba pokrčita nogo pred sabo, pri tem držita vsak v rokah svojo žogo. Na znak si začnita podajati žogo in pri tem držita ravnotežje na eni nogi. Vaja je dobra za vzdrževanje ravnotežja in spodbujanje živčnega sistema za delo. Vajo ponovite 8 – krat brez spuščanja noge na tla. Žoga ne sme pasti, nogi izmenjujemo.

 
 

1.       2. VAJA

S partnerjem stopita s hrbtom drug ob drugemu in med hrbtoma držita žogo, da vama ne pade na tla. Močno se primita za roke in z globokim dihanjem dvigujeta roke nad glavo (ne smeta se nehati držati za roke), istočasno se dvigujta visoko na prste. Z izdihom počasi spuščajte roke in se spustita nazaj na stopala. Vaja je odlična za medsebojno sodelovanje, raztezanje in krepitev pokončne drže po dolgotrajnem sedenju v šoli. Vajo ponovite 8 – krat.

 
 

1.      3.  VAJA

Stopite vzravnano, gledate proti drevesu ali kateri drugi čvrsti podlagi. Žogico prislonite na podlago, ki jo držite v rokah v višini ramen. Z vzdihljajem porivajte prsni koš proti drevesu, pri tem poravnajte hrbtenico in kotalite žogico navzgor po trdi podlagi, pri čemer morajo biti kolena iztegnjena. Z izdihljajem počasi potiskate žogico z dlanmi ob drevesu, tako da se vrnete v prvotni položaj. Vaja je koristna za izboljšanje slabe drže pri otrocih, ki jo povzroča nepravilno sedenje v šoli. Vaja se ponovi 8 – krat.

 
 

1.       4. VAJA

Postavite se nasproti vašega para. Vsak od vaju prime na koncu elastike, naredita odmik, da se elastika čim bolj raztegne, pri tem zavzemita široko držo (noge širše od širine ramen). Z vdihom vsak povleče elastiko s povezovanjem lopatice in potegom komolcev nazaj, z izdihom se istočasno spuščajte v nižji počep, vendar previdno s potiskanjem kolen navzven, pri čemer mora biti hrbet raven. Z izdihljejem se vrnete v prvotno pozicijo in vse ponovite. Vaja, ki jo ponovimo 8 – krat, pomaga pri učenju in obvladovanju pravilnega počepa, odpiranju bokov ter pri večji gibljivosti medenice. 


PODIJELI SA
PRIJATELJIMA:

Ostali ABC sir recepti


Ostale novice